Vasaros veiklos ir pramogos
|
|
|
|
BIRŽELIO MĖNUO |
|||
Datos |
Temos |
Tikslas |
Uždaviniai |
1-10 d. |
“VANDUO IR AŠ” |
Atrasti dar nežinomas vandens savybes. Sužinoti vandens naudą. |
-įgis naujų žinių apie gyvybės šaltinį vandenį; -atliks įvairius bandymus, sužinos vandens savybes; -pramogaus, reikš emocijas. |
13-17d. |
„JUDAM, KRUTAM, IŠDYKAUJAM“
|
Įtvirtinti sveikos gyvensenos žinias ir fizinio aktyvumo įpročius. |
- įgis naujų žinių apie sveiką gyvenimo būdą ir įtvirtins jau turimas žinias; - sužinos apie sportavimo ir aktyvaus judėjimo formas bei būdus; - atskleis savo gebėjimus tam tikrose sporto šakose. |
20-30d. |
“TURISTAUJAM, IŠKYLAUJAM SU DAINA” (JONINĖS) |
Ugdyti gimtinės gamtos grožio pajautimą ir atsakingą požiūrį į aplinką.
Suteikti vaikams žinių apie tinkamą ir saugų vasaros poilsį, priemones, būdus. |
- susipažins su turistavimo pagrindais, inventoriumi; - mokysis kultūringai elgtis esant įvairiose išvykose gamtoje; - pažins artimiausią gamtinę aplinką; - lavins orientacinius gebėjimus. - sužinos apie aktyvaus judėjimo gamtoje saugų elgesį; - įgis patirties tinkamai rengtis vasarą; - sužinos apie saulės ir vandens teikiamą naudą bei nepageidaujamas pasekmes; - stengsis elgtis draugiškai ir atsakingai. - sužinos apie Rasos ir Joninių šventės papročius bei tradicijas. |
LIEPOS MĖNUO
|
||||
Datos |
Temos |
Tikslas |
Uždaviniai |
|
1-16d. |
MINDAUGINĖS
PIEVŲ GĖLĖS IR GYVENTOJAI.
|
Džiaugsmingai ir kūrybingai pasitikti Lietuvos valstybės karaliaus Mindaugo karūnavimo dieną. Gamtos atradimai. |
- kurs įvairias priemones šventei; - vaidins, kurs eiles, pieš, šoks, žais įvairius kūrybinius žaidimus; - dalinsis įspūdžiais, patirtomis emocijomis. Stebės gamtos įvairovę, kurs darbelius iš gamtinės medžiagos. |
|
18-29d. |
“TYRINĖJIMAI ir ATRADIMAI“
|
Atrasti naujus eksperimentavimo, tyrinėjimo būdus, išgyventi pažinimo džiaugsmą.
|
- tyrinės vandens savybes, sužinos jo panaudojimo galimybes; - eksperimentuos su smėliu, panaudojant įvairias priemones; - kels klausimus apie nežinomus dalykus, ieškos sprendimo būdų. |
|
RUGPJŪČIO MĖNUO |
|||
Datos |
Temos |
Tikslas |
Uždaviniai |
1-12d. |
„AŠ KURIU”
|
lavinti vaikų kūrybiškumą, dėmesį, pastabumą, kritinį mąstymą. |
- vaikai domėsis gamtovaizdžio formavimo dizainu ir architektūra; - pajus gamtos reiškinius, jų įtaką aplinkai; - siūlys idėjas lauko erdvėm papildyti… (kampelių- erdvių kūrimas drauge su pedagogais ir tėveliais); -išmoks kurta augalų vitražus. |
16-19d. |
„ AUGALŲ KARALYSTĖ“ (ŽOLINĖ)
|
lavinti augalų pažinimo gebėjimus ir atsakingą elgesį gamtoje. |
- sužinos kokie augalai auga lopšelio – darželio kieme; - stebės, aptars kokių augalų galima rasti artimiausioje aplinkoje, kuo jie panašūs ir kuo skiriasi, kuo naudingi žemei, gyvūnijai, žmogui; - išmoks naujų lietuvių liaudies dainų, žaidimų, ratelių; - lavins kūrybingumą, iniciatyvumą, draugiškumą. |
22-31d. |
„AITVARŲ ŠALIS” STEAM veiklos
|
domėtis technine kūryba, išgyventi kūrybos džiaugsmą. |
- kurs, modeliuos, išbandys ir taikys įvairias medžiagas bei technikas; - kritiškai vertins sukurtus skaidančius objektus ir juos išbandys; - grožėsis, džiaugsis savo ir kitų kūryba. - gražins lopšelio - darželio kiemą savo darbeliais. |